Erixonf's Blog

På låtsas

Posted in Allmänt, Träning/Tävling by erixonf on 27 april 2012

Inte kan väl jag bygga soffbord men jag låtsades bara att jag kunde och vips så står det ett nytt soffbord i vardagsrummet.

Samma sak med skidskytte, jag låtsades vara skidskytt och vips så sitter jag här, en elitsatsande skidskytt med bra resultat både bakom och framför mig.

Undra vad jag ska låtsas kunna nästa gång?

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anonym said, on 27 april 2012 at 18:17

    Tjäna pengar ;)

    • erixonf said, on 27 april 2012 at 18:51

      Ska köpa mig en triss för mina sista kronor.


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

